Nationalsocialistisk skolekampagne i Randers

AKTIVISME: Aktivister holdt i dag tale på Tirsdalens Skole i Randers. De røde læreres og ordensmagtens reaktion udviklede sig til en farce.

Ved middagstid i dag, i skolens spisefrikvarter, kunne eleverne på Tirsdalens Skole i Randers gå til pause til en tale fra Den Nordiske Modstandsbevægelse. En gruppe aktivister stod klar udenfor skolens bygninger med frihedsfaner og et stort banner med teksten “Danske ungdom. Kæmp for jeres fremtid!”

Talen, som henvendte sig direkte til de unge danskere på 7. 8. og 9. klassetrin, blev holdt gennem en megafon efter støjen fra megafonens sirene havde lagt sig.

Nordfront bringer her talen i dens fulde længde:

Danske unge. Kæmp for jeres fremtid.
Kæmp imod en fremtid som slaver af et bedragerisk system, der er styret af en rig elite, som bestemmer hvordan jeres liv og tilværelse skal udformes.
Vi lever alle i en illusion – i en løgn.
Demokratiet er i virkeligheden et fåmandsvælde, hvor magtfulde forbryderiske bankfolk, militærfolk, mediemoguler og erhvervsledere laver aftaler om jeres liv, for at de kan tjene penge på jeres nød.
Demokratiet er en løgn. Et plutokrati, som forklæder sig som demokrati, for at skjule, at folkestyret i Danmark er ikke-eksisterende. Under rigmænds magtvælde er vi alle slaver, som godtager deres løgne som en sandheder.

Medierne lyver. Medierne som i vokser op med, som bringer de nyheder, som senere former stemninger, som skaber nye love, lyver og holder fjenden skjult for jer.
Jeres skoles undervisning er en løgn. Undervisningsministeriet og jeres skole lyver for jer.
Folkeskolen har i højere og højere grad forvandlet sig til kulturmarxistiske indoktrineringscentraler, hvor Danmarks børn og unge fyldes med ubrugelig og fejlbehæftet viden, mens de afskæres fra vigtig information, og langsomt men bevidst formes til kulturslaver uden fortid og historie, med en overtolerance overfor fremmede kræfter, som forsøger at udslette dem selv, deres forældre, deres kultur, deres identitet og historie.

Forkert historieundervisning. Løgnagtig samfundsfag. Og den evige politisk korrekte diktering, at alle er lige og lige meget værd.
Alle er ikke lige. Ikke alle er det samme værd.
Der er store forskelle på hvide og sorte mennesker. En europæer og en araber er ikke ens.
Når vi tvinges ind i en tankegang af ”lighed for alle” betyder det, at i bliver dummet ned. Hvide børn og unge bliver degraderet, for at realisere den lighed som den politisk korrekte tankegang kræver.
Det kulturmarxistiske system og det fordærvede samfund bedrager jer ved at fortælle, at der ikke findes forskellige menneskeracer.

Danske unge – vågn op og træk hovedet ud af globalisternes hypnose.
Vi er hvide europæere, hvide nordboere. Vi er ikke sorte negere, asiater eller arabere.
Vi er hvide mennesker. Vore forfædre skabte den smukke hvide europæiske kultur, en kultur, som er ved at blive destrueret af den racefremmede invasion.
Danske unge – I må rejse jer og modsætte jer masseindvandringen.
I må opbygge stærke fællesskaber med jeres hvide brødre og søstre.
I må skabe jer en racebevidsthed. I må kæmpe for jeres egne. Og i må tage afstand til de fremmede.

I må erhverve viden om det korrupte system i lever i. I må indse at fjenden har spredt sin gift i politik, undervisning, medierne og popkulturen.
Danske ungdom – I må rejse jer og sige:
Nej, jeg er ikke en slave!
Jeg vil ikke lade mig degradere til en kulturløs forbruger.
Og jeg nægter at lade mit land blive besat af fremmede kræfter og se mit folk blive udslettet.

Vort folk er ved at blive udslettet.
Danske unge – Hvis i ikke handler, vil i vokse op som en minoritet i jeres eget land.
De racefremmede overtager vores bymidter.
Jeres mødre og søstre voldtages og krænkes. Jeres fædre og brødre overfaldes og hånes. Det er jer som må sætte en stopper for det.
Danske unge – Kæmp for jeres fremtid.

Til trods for at flere af de unge mennesker, som opholdt sig inde i skolebygningerne, tydeligvis gerne ville ud til aktivisterne for at få et flyveblad og høre mere om deres rolle i det kaotiske samfund, forhindrede paniske lærer eleverne i at gå udenfor.

Lærerer forskansede sig selv og eleverne bag store papplader, som blev brugt som afskærmning i vinduerne ved skolens indgang, sådan at eleverne ikke kunne se aktivisternes medbragte banner.

En kvindestemme tordnede ud gennem skolens højtalersystem og forbød eleverne at gå udenfor i deres pause og i stedet forblive i klasselokalerne.

Ethvert vindue ind til klasselokalerne blev lukket og tykke mørklægningsgardiner blev rullet ned. Lærerer kastede sig mod dørene ud til skolegården og smækkede låsen i. Skolen blev totalt lukket ned.

Det lykkedes dog aktivisterne at uddele nogle hundrede flyveblade til unge som hang ud af vinduerne og bad om at få et i hænde.

Tirsdalens Skoles lærerstab forsøgte effektivt at agere nyttige idioter for det folkefjendtlige system ved at umuliggøre eleverne at udvidde deres horisont. Dette kommer dog næppe som en overraskelse. Allerede i mandags, da Den Nordiske Modstandsbevægelses skolekampagne blev skudt i gang, skrev Nordfront om folkeskolen:

Folkeskolen har i højere og højere grad forvandlet sig til kulturmarxistiske indoktrineringscentraler, hvor Danmarks børn og unge fyldes med ubrugelig og fejlbehæftet viden, mens de afskæres fra vigtig information, og langsomt men bevidst formes til kulturslaver uden fortid og historie, med en overtolerance overfor fremmede kræfter, som forsøger at udslette dem selv, deres forældre, deres kultur, identitet og historie.

Danmarks børn lærer i folkeskolen, gennem målrettede programmer, at det er synd for fattige brune børn andre steder i verden, mens ingen fortæller dem om de udsatte danskere, de syge og de ældre. Vores børn lærer at udvise empati overfor fremmede, mens de på ingen måde opmuntres til at have en bevidsthed om vore egne.

Enhver form for individualitet udvaskes, mens systemet lærer dem hvad der er rigtigt og forkert ud fra systemets optik og kulturmarxismens agenda. Systemet ønsker ikke børn som vokser op og stiller spørgsmål, men voksne som har respekt for autoritet og som er lydige arbejdere og tjenere af det folkefjendtlige styre.

Politiet udøvede meningsundertrykkelse

Politiet blev tilkaldt og ikke mindre end en civilvogn, en patruljevogn og en indsatsledervogn ankom til skolen. Efter registrering af alle aktivister blev gruppen bortvist fra skolen. Dog blev alle fotografer tilbageholdt. Politiet krævede at alt film og billedmateriale fra aktionen skulle slettes og et SD-kort blev beslaglagt.

Gruppen af aktivister forlod skolens område og gik nogle hundrede meter tilbage til deres biler for at vente på de tilbageholdte fotografer. En indsatsledervogn var her ikke længe om at dukke op og aktivistgruppen blev nu bortvist endnu engang – denne gang fra en offentlig villavej – med forklaringen, at gruppen var utryghedsskabende set i lyset af, at eleverne snart fik fri og ville færdes på gaderne.Ville aktivister ikke efterkomme politiets krav om at fjerne sig, ville de blive anholdt.

Gruppen rykkede nu ned til et lokalt torv en kilometer fra Tirsdalens Skole, igen for at vente på de tilbageholdte fotografer. To politibiler fulgte med og snart bortviste indsatslederen igen aktivisterne.

Politiet i Danmark har hermed indtaget rollen som protektor for den snævre meningskorridor, hvor enhver kritisk holdning til den kulturmarxistiske agenda og fornedringen af den danske ungdom mødes af bevæbnede systemlakajer.

Gruppen af aktivister og budskabet til Danmarks unge som tilsyneladende var så skræmmende for de røde lærerer, at en hel skole måtte lukke ned.

Dagen blev rundet af med et interview anmodet af en gruppe studerende fra Medieskolen i Viborg. Denne gruppe blev ligesom Nordfronts fotograf tilbageholdt og deres optagelser slettet af ordensmagten. Det skulle dog ikke forhindre et interview med dagens aktivist, Jacob Vullum.

I et friluftshus i et grønt område i udkanten af Randers blev et mindre studie opstillet og de studerende fik et levende indblik i livet som aktivist, personlige grunde til at blive en del af kampen, det ideelle Norden og noget om 6.000.000 jøder.

LÆS OGSÅ:
Danske unge: Kæmp for jeres fremtid!


  • Kommentarerne er modereret.. For at deltage i diskussionen – læs vore regler her.

  • Asbjørn Nielsen says:

    En mærkelig oplevelse for at sige det mildt

  • Godt forsøgt. Ved ikke hvad man skal sige til ordensmagtens ageren. Meget uheldigt. Hvor/hvornår kan man høre interviewet med de studerende?

  • Fandme smukt og godt gået!
    Demokraturets reaktion var desværre ikke uventet.
    Deres tid oprander en dag.

  • целом статистические данные свидетельствуют о том, что более чем каждый пятый младенец, появившийся на свет в датских родильных домах в прошлом году, родился у матерей, которые либо сами являются иммигрантками, либо являются потомками иммигрантов.

    На третьем месте идут матери турецкого происхождения, у них родилось 1 132 младенца. На следующем месте польки — 762 малыша.

    Десять лет тому назад примерно каждый восьмой ребенок имел мать — иммигрантку или потомка иммигрантов. Число маленьких новых граждан, имеющих матерей с иностранными корнями, выросло с 13 до 21%.

    Можно выразить то же самое и с помощью грубых цифр: примерно 48 тысяч новорожденных в прошлом году родились у матерей-датчанок, в то время как у более 13 тысяч матерей были иностранного происхождения.

    • Går ud fra at din kommentar først er skrevet på dansk og så har været gennem google-translate. Ellers ville grammatikken ikke være så god i den danske oversættelse.

    • Generelt viser statistikker, at mere end en ud af fem babyer, der blev født på danske barselhospitaler sidste år, blev født af mødre, der enten er indvandrer eller efterkommere af indvandrere.

      På tredjeplads er mødre med tyrkisk afstamning, de havde 1.132 babyer. På det næste sted af polka – 762 børn.

      For ti år siden havde cirka et ud af otte børn en indvandrermor eller en efterkommer af indvandrere. Antallet af små nye borgere med mødre med udenlandske rødder steg fra 13 til 21%.

      Det samme kan udtrykkes med groft antal: ca. 48 tusinde nyfødte blev født til danske mødre sidste år, mens mere end 13 tusind mødre var af udenlandsk oprindelse.

  • Det sjove er at havde tyskerne vundet havde alle danske folkeskolelærere været NS’ere.


  • Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

// //