Ny Gillette-reklame: Mænd er forfærdelige!

KULTURMARXISME: Barbergrejsproducenten Gillette anklager i ny reklame mænd, især hvide, for at være forfærdelige mennesker gennemsyret af den såkaldte “giftige maskulinitet”.

En ny reklame for barbergrejsproducenten Gillette går i #MeeToo-bevægelsens fodspor og anklager mænd, især hvide, for at være dårlige uinteresserede fædre, sexistiske chefer og i det hele taget forfærdelige mennesker gennemsyret af den såkaldte “giftige maskulinitet”.

Gillettes nye reklame spiller på sit 30 år gamle slogan “The Best A Man Can Get” og erstatter det med “The Best Men Can Be”, og hele første halvdel af reklamen viser skamfulde mænd, klip med sexistiske mænd, kvindeoverbærende mandlige chefer, degenererede mandlige rappere og drengebørn der slås i græsset, mens lydsiden er fyldt med lydbidder fra medieverdenen om mobning og sexchikane, mens en fortællerstemme siger; “Mobning, MeToo-bevægelsen mod seksuel chikane, giftig maskulinitet – er dette, det bedste man kan få?”

Anden halvdel af reklamen, efter man har set et rent hvidt publikum vente spændt på hvad fremtiden bringer, præsenterer nu løsningen på “tidens problemer” med den “giftige maskulinitet”. Hvor hvide mænd var i centrum i reklamens negative del, er sorte nu i centrum og portrætteres som heltene som afbryder den hvide mands mobning og chikane af kvinder. Reklamen kommunikerer hvordan fædre bør opdrage deres børn og taler for, at pigebørn skal styrkes og forstærkes, mens drengebørn skal trøstes og deres sunde, naturlige slåskampe skal afbrydes – for som reklamens fortællerstemme til sidst siger; “Fordi de drenge der ser på i dag, bliver fremtiden mænd”.

Gilletts agenda

Som en del af reklamekampagnen har Gillette lovet at donere en million dollar om året i tre år til velgørenhedsorganisationer, der arbejder med at inspirere, uddanne og hjælpe mænd i alle aldre til at blive rollemodeller for kommende generationer.

Gillette selv skriver på deres hjemmeside:

– Det er på tide at erkende, at brands som vores spiller en rolle i at påvirke kulturen. Som et firma, der opfordrer mænd til at være den bedste udgave af sig selv, har vi et ansvar for at sikre, at vi promoverer positive, opnåelige, inkluderende og sunde versioner af, hvad det vil sige at være en mand.

Reklamen er siden i søndags blevet set af over 10 millioner YouTube-brugere, hvor et overtal har vendt tommelfingeren nedad. I kommentarfeltet under reklamefilmen erklærer flere brugere, at de vil boykotte barbergrejsproducenten som modsvar til budskabet.

Se reklamefilmen her:

Se også:
FILM: De ønsker dig død, hvide mand!


  • Kommentarerne er modereret.. For at deltage i diskussionen – læs vore regler her.

  • Den reklame er helt perfekt. Nu er hundredetusindvis, hvis ikke millioner af mennesker rundt omkring i verden blevet opmærksomme på, hvad kulturmaxisme er. Endelig mere af den slags. Det er meget bedre end salami-metoden, som luller folk i søvn.

    De er blevet desperate, da de godt ved, at der er en eksplosiv masseopvågning på vej, så de har indset, at det er knald eller fald for dem.. Og det kunne godt tyde på, at det ender med fald.

    Jeg har været ret negativt stemt, hvad angår fremtiden og hvor hjernevaskede almindelige mennesker er, men efter at have set reaktionerne på denne reklame, har jeg sgu fået genoplivet positiviteten.

    Gillette India Ltc. har hovedkvarter i Rehovot, Israel. Naturligvis bare et tilfælde. Ved ikke, hvorfor de hedder India, men det er ikke blot deres Indiske afdeling. Det er deres hovedafdeling, og den ligger i Israel.

    Den reklame er så åbenlys og grænseløst idiotisk, at man næsten skulle tro, at Gillette er på vores side og blot afprøver teorien om accelerationalisme. (Spøg til side).

  • Boykot lortet

    • Enig. Men husk ikke kun at boykotte Gillette, da det blot er et datterselskab af Procter & Gamble.

      Her er listen over Procter and Gamble produker, som du bør undgå, hvis du vil boykotte dem.

      https://www.ranker.com/list/all-procter-and-gamble-brands/werner-brandes

      Gælder bl.a. Oral B elektriske tandbørster og tandbørstehovederne, Ariel vaskemiddel, Head and Shoulders shampoo osv. Hvis du har en kæreste eller kone, er der nok også et par af deres produkter, som hun kan boykotte, såsom Tampax, Pantene, Max Factor osv.

      • Martin H says:

        køb som udgangspunkt lokal og undgå de store multinationale firmaer

        • Ja, men det er desværre bare ikke os allesammen, der har 6-8000 kr. til mad om måneden. Jeg er en stor mand med et rasende stofskifte, som træner meget. Hvis jeg skulle købe lokale varer, kunne jeg bruge hvér en rub og stub på mad. Jeg handler i Netto primært – især efter jeg ved, at de er 100% danskejet. (Salling Group).. Og ja, så kan man begynde at snakke om aktionærer, dividender osv.. Men altså, hvad fanden skal man snart gøre som almindelig dødelig?

          • Jacob Vullum Andersen says:

            Man burde for så vidt muligt indrette sig så man til dels kunne forsyne sig selv med fødevarer. Et jordstykke med rodfrugter, nogle frugttræer og en indhegning med høns og kaniner. Gerne en vej ned til grundvand. Dette kræver selvfølgelig at man slår sig ned i en landzone, hvilket også er en fordel når først urolighederne i forbindelse med samfundssammenbrudet indfinder sig.

  • Jeg er enig, Jakob. Men det har jeg ikke råd til. Jeg bor i en lille lejlighed inde i byen, og har ikke råd til at flytte. Nægter at låne penge i (((banken))) til hus etc.

    • Jacob Vullum Andersen says:

      Det behøver ikke være ret dyrt. Jeg købte for nogle år siden en stor grund med plads til det hele. Der var ingen bygninger på grunden, så jeg købte en ombygget skibscontainer, som jeg har boet i i snart 2 år. Boligen er lille men solid, og omkring mig har jeg over 3000 kvm jord, og jeg har i runde tal betalt omkring 100.000 kr for det hele.

  • (((Gillette)))


  • Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.